ماسک مو و 8 نکته بسیار مهم استفاده از آن

ماسک مو
  • ماسک مو، زن و زیبایی زن از موهای او آغاز می شود. یکی از وجه تمایزات اساسی میان زن و مرد و آنچه که او را حیث زیبایی از مردان متفاوت می کند موههای اوست. بنابراین توجه و مراقبت از این رشته های زیبا و ظریف از قدیم برای همه بانوان مهم بوده است.

     

    این روزها توجه و رسیدگی به مو یکی از مهم ترین ارکان زیبایی و گاهی بسیار مهم تر از آرایش صورت محسوب می شود. حال سوال اینجاست که چطور و با چه روشهایی می توانیم از موهایمان مراقبت کنیم و از آسیب هایی که در اثر آرایش مو به موها گاها وارد می کنیم، جلوگیری کنیم؟

    ماسک موی مناسب با موهای خود را انتخاب کنید.

    اولین و مهم ترین قدم برای استفاده از ماسک انتخاب ماسک مو مناسب با موهایتان است. اگر جنس موهایتان را نشناسید و ماسک موی مناسبی انتخاب نکنید این موضوع موجب آسیب بیشتر به موهایتان خواهد شد. لذا قبل از خرید به نوع ماسک دقت کنید.

     

    ماسک گچی ام ان دی روشن کننده پوست

     

    نکات استفاده از ماسک مو

    در مورد موهای چرب که حتما توصیه می شود تا فقط قسمت انتهای مو را با ماسک به اندازه کافی بپوشانیم و چند دقیقه به آرامی با دست ماساژ دهیم تا مواد لازم جهت ترمیم جذب مو شود.

     

    دوم اینکه بعد از مدتی که موهایتان خشک شد میتوانید از سرم مو برای بخش های پایینی موی خود استفاده کنید.

    چه افرادی روزانه از ماسک مو استفاده کنند؟

    معمولا هفته ای یکبار استفاده از ماسک مو برای بهبود سلامت موها مفید است اما در صورتی که موهای بلند دارید بهتر است هرروز از ماسک استفاده کنید چرا که موهای بلند بیشتر دچار آسیب دیدگی می شود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    nafis
    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *